Przed Wami kompleksowy trening na całe ciało z rozgrzewką i rozciąganiem na zakończenie. Bardzo duża ilość osób prosiła mnie o taki rodzaj treningu, więc go dla Was nagrałam 🙂 

TRENING NA CAŁE CIAŁO

Głosować na kolejne zestawy ćwiczeń można TU.

Chcesz być na bieżąco i błyskawicznie dostawać info o nowych filmach? Zasubskrybuj mój kanał – zajmuje Ci to 2 sekundy, a mnie cieszy i motywuje do działania – ZASUBSKRYBUJ TUTAJ.

  • figga

    Zrobiony wczoraj 🙂 Rewelacja!!

  • Kora

    ja zrobię dzisiaj 🙂

  • Amuro14

    Nagrasz może trening na szczuplejsze ręce? :*

    • Nie da się wyszczuplić jednej części ciała. Jeżeli schudnąć, to z całości, na kanale jest trening na ładne, jędrne ramiona 🙂

  • Suuuuper, na pewno się przyda! 🙂

  • Szukałam czegoś fajnego na całe ciało.

  • maugo

    Cześć! Mogłabyś polecić jakieś ćwiczenia ogólnorozwojowe, które można wykonywać mimo problemów z kolanami? Czekam jeszcze na potwierdzenie, ale mam podobno konflikt udowo-rzepkowy. Lekarz zabronił mi przysiadów i biegania (wielki smutek), a ja nie bardzo wiem, co innego mogłabym robić, żeby sobie nie zaszkodzić, ale się ruszać. Pływać niestety za bardzo nie umiem i nie lubię.

    • Najlepiej udać się na konsultację do fizjoterapeuty. On powie Ci, co konkretnie możesz, a czego nie możesz robić. Każdy przypadek jest inny i nie chcę robić krzywdy, doradzając przez neta, a potem się okaże, że czegoś nie możesz i nabawisz się urazu.

      • maugo

        Masz rację! W tygodniu wybieram się na rtg i konsultację z ortopedą, a potem do fizjoterapeuty. Mam nadzieję, że ćwiczenia rehabilitujące też dają wycisk 🙂

  • Sylwia

    Cześć, od jakiegoś czasu ćwiczę z Tobą:) jestem bardzo zadowolona z aktywności, różnorodności treningów itp.
    Mam pytanie dotyczące diety- moja waga i wyglad ostatnio pozostaje bez zmian mimo ćwiczen 3x w tygodniu (jestem szczupła zalezy mi bardziej na kształtach) i pilnowania sie z jedzeniem. Pilnuje ilości BWT w diecie. Czy brak wyników w ygladzie moze byc spowodowane tym że ostatnio jem sporo owocównp. do omleta na sniadanie dokladam duże kiwi, pół szklanki malin . Jem tak praktycznie codziennie bo lubie takie śniadania. W ciągu dnia dopołudnia jem jeszcze dwa jabłka i czseto zdarza sie mi po przyjsciu z pracy wcągnąc jakiś owoc. Co myslisz?

    • Cześć,
      Od kiedy ćwiczysz? U szczupłych osób efekty przychodzą wolniej, bo ciężej się rzeźbi ciało i nabiera masy mięśniowej, niż chudnie. To może być problemem.

      Raczej owoce nie są problemem

  • Paula

    Hej, mam problem, od pewnego czasu często łapią mnie skurcze przy ćwiczeniach (zwłaszcza w łydkach) i nie mam pojęcia od czego (nie wiem czy to ma jakiś związek, ale robię normalnie przed treningiem rozgrzewkę, a po rozciągam się). Byłabym wdzięczna za radę co z tym zrobić, bo serio przeszkadza mi to ćwiczyć.

  • Beata

    To raczej motywacja! Jest moc i wiesz, że działa:D

  • Kora

    Zrobione! Miałam problem z drugą serią, bo moje ręce są słabiutkie… zawsze traktowałam je po macoszemu i takie są efekty…. Trening fajny, ale wg mojego pulsometru spaliłam „tylko” 242 kcal (jest to taka standardowa dla mnie wartość dla „mocnego” treningu- nawet przy Killerze Chodakowskiej). Zapomniałabym – rozciąganie naprawdę rewelacja 🙂

    • Powody mogą być takie – może masz wyjściowo niskie tętno, więc masz zupełnie inne wartości, niż normalna osoba. Czyli np. osoba ma na treningu 165, a ty masz 140 – stąd pulsometr liczy ci tak mało kcal. A jaki masz? Na klatkę?

      • Kora

        Mam pulsometr na klatkę Beurer PM26. O tym niskim tętnie nie pomyślałam! Generalnie moje tętno spoczynkowe waha się pomiędzy 56-65, więc raczej jest niskie. To samo ciśnienie – zazwyczaj 105/80. To kwestia „wytrenowania”??

    • U mnie pulsometr pokazał 294 kcal 😀 Ogólnie bardzo się zdziwiłam bo były momenty kiedy już padałam na nos (drugi blok) a na pulsometrze ok 130-140. Kiedy idę biegać potrafię dobić nawet do 180, a 45 minut biegania to zazwyczaj ok. 500 kcal, nie wiem teraz czy pulsometr źle mierzy czy ja jestem jakas dziwna 😀

  • Kora

    Zapomniałam!!! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin – przede wszystkim dużo sukcesów na polu zawodowym/trenerskim i spełnienia takich marzeń , o których tylko Ty wiesz 🙂

  • Elwiś

    I tak o to znalazłam dzisiejszy trening. Mam nadzieję, że wytrwam do końca c:

  • Daria

    Marta co sądzisz o grze w squasha? Ja zaczęłam chodzić raz w tygodniu. Fajnie męczy i generalnie bardzo mi się podoba. Boję się tylko tego, że jednak ciało nierównomiernie pracuje (prawa ręka, a co za tym idzie prawa strona pleców itd). Co o tym sądzisz? Poza squashem ćwiczę w domu (2-3 razy)

    • Raczej od 1 x tyg nie powinno być problemów z dużą asymetrią, chociaż warto byłoby chociaż na chwilę, np. w ramach rozgrzewki, poćwiczyć lewą stroną. Uważam, że to całkiem fajna aktywność fizyczna 🙂

  • Super!

  • klaudias1505

    Hej Marta, jakie jest Twoje zadanie na temat przypraw w tych małych saszetkach dodawanych do warzyw mrożonych? Nigdzie nie mogę znaleźć ich składu… ;/ Zastanawia mnie czy są to rzeczywiście przyprawy „do warzyw po włosku” itp. czy sama chemia…

  • Weronika

    Trening zrobiony! Było ciężko, ale Twoje pozytywne nastawienie daje kopa:) Część na ramiona była szczególnie trudna, bo często te mięście są akurat przeze mnie pomijane. Fantastyczne rozciąganie, baaardzo przyjemnie wycisza na koniec. Może kiedyś zrobię go bez zadyszki ^^
    „Czytam” Cię i ćwiczę z Tobą od dawna i muszę powiedzieć, że Total Body pokazuje, jak bardzo wzrosła Twoja wiedza – dziękuję za świetą pracę, jesteś super! 🙂

  • Olga

    Marto, czy po/w czasie tego treningu mogłam spalić ok. 700kcal nie majac wiekszej zadyszki? Chodzi mi o to, że bardziej czułam to, że bolą mnie mięśnie i nimi wszystkimi ćwiczę niż że pocę się jak nie powiem co :)) Pozdrawiam x

  • Aga

    Hej, Marto! Mogłabyś napisać post z poradami dla dziewczyn zmagających się z zespołem policystycznych jajników i wynikającym z tego podwyższonym testosteronem? Kiedy ćwiczyć, żeby nie podbijać poziomu hormonów, jakie ćwiczenia wybrać, żeby zrzucić kilogramy które pogarszają objawy itd. Dzięki!

  • Krysia

    Mój trening jeszcze nie zrobiony, ale obiecuję poprawę. Bardzo spodobał mi się Twój zestaw. Mogłabyś polecić jakąś niedrogą, dość uniwersalną matę do ćwiczeń? Nie mogę wydać zbyt wiele, a na panelach jest mi bardzo nie wygodnie (podkładałam ręcznik, ale ślizga się).

  • Aśka

    skąd koszulka? 😉

  • Patrycja

    Świetny trening!! :)))