Jak wyglądał mój ostatni sportowy tydzień?

Mówiąc szczerze, bardziej obfitował w pracę, niż w ruch. Dobrze, że udało mi się nadrabiać bieganiem i krótkimi treningami w domu, bo byłoby kiepsko. Ale zawsze najważniejsze jest dla mnie zasada – kiedy nie masz czasu, lepszy jest jakikolwiek trening, niż żaden. Wolę zrobić kwadrans ćwiczeń, niż tłumaczyć się, jaka to jestem zapracowana 🙂 

 

Od tygodnia chodzę już na zajęcia, wszystkie tak ciekawe, jak myślałam. 🙂 Jestem zadowolona. Kwestia ciągłego rozwijania się jest dla mnie bardzo ważna, dlatego nie żałuję pieniędzy w inwestowanie w kolejne książki do nauki. Poniżej moja najnowsza lektura.

 

Nowa lektura, kolejna wiedza. Na półce czeka 5 kolejnych. Kocham to! <3

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Marta (@codziennie_fit)

Oczywiście korzystam też z biblioteki AWFu, która jest całkiem bogata w ciekawe pozycje! Obecnie czeka na mnie na półce jakieś dziesięć pozycji i zastanawiam się, kiedy ja to przeczytam. Ten rok będzie dla mnie dużym wyzwaniem, ponieważ oprócz planów treningowym, mam jeszcze do napisania magisterkę oraz inny, bardzo duży projekt, o którym jeszcze niestety nie mogę Wam powiedzieć, ale wszystko w swoim czasie 🙂 Dowiecie się.

MOJE TRENINGI

 

 

Kolejny trening za mną! <3 co planujecie w ten piątek? #jatomi #jatomipolska #workout #fitness #fitfam #fitnessaddict #fitspo #active

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Marta (@codziennie_fit)

W tym tygodniu moje treningi to głównie bieganie i wzmacnianie ciała. Skupiłam się też mocno na rozciąganiu, które jest dla mnie piekielnie ważne. Testowałam nowe techniki i mam mieszane uczucia – z jednej strony według literatury są one najbardziej skuteczne, z drugiej, ja tak tego nie czuję, ale bardzo możliwe, że to kwestia wprawy.

Tymczasem na blogu ruszyło październikowe wyzwanie, polegające na odstawieniu słodyczy. Kto się dołącza? Dla osób biorących udział przygotowałam e-booka z przepisami na zdrowe słodkości. Cieszę się, że mam pod ręką Patryka, który zawsze mi ładnie graficznie przygotuje materiały na bloga. To właśnie dzięki niemu mamy takie fajne rzeczy do druku 🙂

stack-update

Moim celem jest zarazić jak największą ilość osób miłością do zdrowego trybu życia. Założyłam więc fanpejdż Patrz na skład – gdzie raz dziennie będzie wrzucana fota jedzenia, na które warto uważać lub wręcz przeciwnie, które warto zjeść, bo ma godny pochwalenia skład. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba. 🙂

sklad

30 % NA SPORTOWE UBRANIA

Wiem, że wiele z was szuka często promocji na dobrej jakości sportowe ubrania – nic dziwnego, te potrafią mieć swoją cenę. Z drugiej strony – są bardzo potrzebne, zwłaszcza buty i biustonosze sportowe, o których ważności mówiłam już kilka razy, między innymi w filmie o dobieraniu obuwia do ćwiczeń. Chociaż wiele osób traktuje to jako widzimisię, zakup dobrych części garderoby to przede wszystkim inwestycja.

14440953_948592531916318_1718556995404293189_n

Mam dziś dla Was coś świetnego – -30 % na ubrania marki Nike, znalezione na stronie Kupon.pl . Promocja trwa do 6.10, czyli do czwartku. Przyda się zwłaszcza na kupno staników sportowych, bo Nike ma duży wachlarz rozmiarówki i modele dopasowane do różnych rozmiarów biustu. Na pewno rabat będzie też pomocny, jeśli chcecie się zaopatrzyć w buty do fitnessu albo do biegania. Nie mówiąc już o ładnych legginsach 🙂

Promocja obejmuje wybrany asortyment, ale już przeglądałam rzeczy i na pewno będziecie mieli w czym wybierać. Kupon promocyjny znajdziecie tu: Nike promocje.

OSTATNIO NA BLOGU

Wczoraj na kanale pojawił się nowy trening:

Oprócz tego pisałam ostatnio o:

I to chyba wszystko na dziś 🙂 Życzę Wam miłego tygodnia!

  • Ludi

    dzięki Tobie zaczęłam patrzeć na składy 🙂 dzisiaj spędziłam 10 minut w dziale z musli…..

    • noooo tak to się kończy 😀 Ale myślę, że warto!

  • pgv

    Samo patrzenie na zdjęcia napawa mnie przerażeniem, jak wielkim i leniwym wieprzem jestem. To wstyd, by taka kobietka miała więcej energii ode mnie. A tu jeszcze jesień, -100 do chęci do aktywności ;p

    • To masz ode mnie kopa w tyłeczek! Do dzieła!

  • Napisałam Ci to już milion razy ale co tam, napiszę jeszcze raz! Jesteś moją największą chodzącą motywacją! :*

    • Aniu! A Twoje komentarze zawsze sprawiają, że mam lepszy dzień 🙂 Dzięki, że jesteś!

  • Podziwiam za znalezienie czasu na to wszystko 🙂 Mi się ostatnio wszystko rozlazło, zwłaszcza treningi, ale zwaliłam to na wstrętną pogodę i obiecałam sobie, że wezmę się w garść. Zwłaszcza że pod koniec miesiąca zaczynam studia i muszę to jakoś logistycznie zaplanować. Dobrze, że mam ładny kalendarz 😀

    • No, z tym znalezieniem czasu ciężko bywa, często niestety kosztem odpoczynku 🙁 W takim razie trzymam kciuki za powrót do treningów!

      • Ja za Ciebie rowniez – nie przemecz sie, bo jak nam padniesz, to co zrobimy? 🙂

  • Paulina

    Jakie ciekawe pozycje leżą do przeczytania na Twojej polce ? 🙂

    • Trening biegów krótkich – założenia teoretyczne i implikacje praktyczne,
      Skazany na trening,
      Sprawny jak lampart,
      Żywienie w sporcie,
      Rozgrzewka – podstawy fizjologiczne i zastosowanie praktyczne
      Dieta i trening
      Cross-trening
      Siła i sprawność kalistenika

      • Julia

        O! 😀 ja mam 2 części „skazanego” 😀

  • Joanna Wu

    Swietna inicjatywa ze skladami. Musimy sie jeszcze wiele nauczyc, bo wiedza na temat zywienia jest jeszcze dosc slaba w naszym kraju 😉

  • Mon Ika

    Twoje wpisy są świetne, znalazłam Twój blog około tygodnia temu i wtedy postanowiłam solidnie się za siebie wziąć. Ustawiłam sobie CODZIENNIE FIT na stronę startową, ponieważ sama nazwa bloga skłania mnie do działania.Obym tylko nie miała słomianego zapału! POZDRAWIAM CIĘ BARDZO!!!

    • Bardzo mi milo! Takie komentarze bardzo mnie motywują do jeszcze większej pracy nad tym miejscem. Jak dopadnie Cię słomiany zapał, dawaj znać 🙂 Zaaplikujemy kopa w tyłeczek 🙂

      • Mon Ika

        Dzięki wielkie !!! 🙂

  • Em

    Hej. Wczoraj zaczęłam twój miesięczny plan treningowy, zapowiada się świetnie! Nie mam możliwości ćwiczenia w domu, dlatego robię to w jego drugiej części, niezamieszkałej. Już teraz jest tam zimno, w zimie będzie jeszcze zimniej. Chciałabym się dowiedzieć czy trening w zimnym pomieszczeniu szkodzi zdrowiu?

  • lajkuje fanpejdż <3

  • Olka

    Hej Marta 🙂 Orientujesz się może, czy z biblioteki wrocławskiej AWF może korzystać osoba, która nie jest jej studentem? Czy można wypożyczyć książki jako gość, osoba z zewnątrz?

  • Dla mnie też rozciąganie jest bardzo ważne 🙂