Jeżeli chcesz dać wycisk swoim mięśniom brzucha i wypracować mocny, wysportowany „ABS” – dobrze trafiłeś. Nagrałam dla was ćwiczenia na brzuch, które są przeznaczone dla ambitnych.

Moje dwa zestawy ćwiczeń na brzuch cieszyły się dużym powodzeniem, jednak pojawiały się też głosy, że są za lekkie. Miały takie być – 95 procent moich filmów na razie jest przeznaczonych dla początkujących. Posłuchałam się jednak i nagrałam mocniejszy trening brzucha, który poprawnie wykonany, powinien dać popalić marudzącym. 🙂

Tak jak zawsze, przed każdymi ćwiczeniami należy wykonać rozgrzewkę. TUTAJ jest rozgrzewka przeprowadzona przeze mnie.

Polecam zasubskrybować kanał, żeby być na bieżąco i żeby zrobić mi po prostu przyjemność. Znajdziecie mnie też na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE.

ĆWICZENIA NA BRZUCH

Dziękuję siłowni Level Up Fitness Wrocław za udostępnienie sali. 🙂

Bardzo proszę Was o opinię, kciuki w górę czy komentarze – ja wtedy wiem, że wam się podoba! Dużo osób pisze mi maile, że czyta mojego bloga, ale nie komentuje – odważcie się! Mi jest naprawdę miło, czytam każdy komentarz i wtedy czuję, że moja praca jest coś warta 🙂

  • Gosc gosc

    Trafiłam na twojego bloga przypadkiem i nie żałuję <3! :** Dziękuję!

  • paula

    Ja tak samo, szukałam przepisu na placuszki z cukinii i wpadłam tu zupełnym przypadkiem. Zraziłam się wcześniej do wielu instruktorek fitness i ich ćwiczeń, które były istną katorgą… Dopiero z Tobą zaczęłam ruszać się regularnie! Czuje się jakbym trzy razy w tygodniu spotykała się z kumpelą na siłowni 😉 Wielkie dzięki za wszystko!
    Może już jutro wypróbuję ten trening

  • Małgorzata Miziur

    Super 🙂 plank najlepszy:D

  • podobał się?

    • aga.

      Super, z pewnością będę go wykonywać 🙂 nawet nie zauważyłam, kiedy ten czas upłynął 🙂

  • Ałaaaaaaaaa, już mnie boli 😀

  • Te ćwiczenia, to takie inspirowane pilatesowymi, tylko niekóre z małymi oszustwami;) Tak zrywanego ruchu moim zdaniem lepiej unikać, bo może być z tego więcej szkody niż pożytku. Myślę, że warto o tym powiedzieć, bo już widzę te osoby, które mają obsesję płaskiego brzucha i zasuwają pół i pełne brzuszki gwałtownie, bez stabilizacji, koncentracji , byle było. Potem ból pleców gwarantowany.

    • W trakcie filmu kilka razy powtarzam, że ćwiczenia wykonujemu spokojnie i dokładnie. 🙂

      • A szkoda, bo mogłabyś wiele dobrego przekazać swoim fanom i klientom, co wcale nie oznacza zmiany prowadzonych zajęć, a raczej przemycenia prozdrowotnych aspektów dot. Wykonywanych ćwiczeń . Ale jak to mówią – nic na siłę:) Pozdrawiam i zmykam do swoich klientów na salę

        • Ilu trenerów, tyle sposobów. Ciągle się rozwijam i na pewno będę modyfikować i ulepszać moje zestawy 🙂 Miłego dnia

  • malwa

    Marta, Twój blog jest świetny. Od jakiegoś czasu staram się dbać o formę. Zaczęłam biegać, staram sie troche ćwiczyć i troszkę jesć rozsądniej. Niestety dwie ciaże i siedzenie z dziećmi w domu sprawiły że bardzo się zaniedbałam. Zero mieśni, za to spory brzuszek i kilka kg więcej niż kiedyś. Postanowiłam się wzziać za siebie. od kilku tygodni biegam i ćwiczę ale niestety waga póki co w miejscu, ale mozę w końcu będzie lepiej:) w każdym razie po Twoich ćœiczeniach mięśni nóg i brzucha, które wykonywałam przed wczoraj nadal czuję że jednak mam jakieś mięśnie;) Ćwiczenia są naprawdę fajnie i podoba mi się Twoje podejście do życia i ćwiczeń. pozdrawiam:) będę zaglądać tu regularnie

  • Sandra

    super trening ! Mega lubię Twojego bloga oraz Ciebie, chociaż się nie znamy 🙂 Jesteś mega motywatorem i poprawiaczem humoru 😀

  • Pierwsza myśl po zobaczeniu u Ciebie nowego filmiku: „Robię to!!”

  • Magda

    Patrząc na Twoje plecy w trakcie wykonywania tych ćwiczeń zauważyłam, że są trochę wygięte jak przy lordozie. Zawsze mam problem z „przyklejeniem” dolnego odcinka pleców do podłogi przy tego typu ćwiczeniach i muszę bardzo się skupić do wykonywanych ruchów, aby potem nic mnie nie bolało. Czy mogłabym liczyć na krótkie porady, jak rodzaje brzuszków są odpowiednie dla osób z lordozą?

  • Anna Undziakiewicz

    Maaaarta, jakie to fajne! 😀 bardzo lubię Twoje treningi, jesteś taka „ludzka” i ćwicząc ma się wrażenie, jakbyś była obok a nie na ekranie. Mam pytanie, jak często wykonywać taki trening albo zamiennie z innymi na brzuch by były efekty? Wiem, że temat efektów stale się gdzieś przewija na Twoim blogu, ale napisz mi to jeszcze tutaj 😀 Pozdrawiam, Ania 🙂

  • Natt

    po treningu 😉 jest wycisk czyt. jest dobrze ^^ 🙂 Ja osobiscie chciałabym cwiczenia na pozbycie sie obfitychhhh UD 😉 pozdrawiam

  • Maja

    Bardzo fajny trening. 🙂 Ja najbardziej marzyłabym o treningu siłowym, który trwa ok 30-40 min, a nie po 5-10 jak te inne polskie na youtube, ale żeby był taki trochę lżejszy, damski. No i jeszcze w wykonaniu mojej ulubionej trenerki, czyli Ciebie. 🙂 Pozdrawiam.

  • Kasia

    haha, jak zwykle mnie rozbawiłaś w 4:41 minucie mówiąc przez pomyłkę „15 minut przerwy” 😀 a co do filmu – świetny trening, najlepszy na brzuch jaki ćwiczyłam :)!

  • Zofia Kosowska

    Swietnie ze sa te cwiczenia,,ze poswiecasz swoj czas,,,,,,ja pewnie nigdy nie dojde do tych cwiczen ,,ale korzystam z innych Twoich porad,filmikow,,z jak do tej pory korzyscia,,a czy zgubie zbedne kg,,to sie uciesze,,wiem ze juz jestem troszke sprawniejasza ,,ruszylam z kanapy a to bardzo duzo,,,,,,,,,zdrowka,,zycze,,

  • Marzena

    Świetne są te ćwiczenia, od razu czuć, że się coś zrobiło 🙂

  • Moniiaaa

    super! dziękuję ci bardzo za te ćwiczenia. :* 9 lat grałam w siatkówkę , a teraz ze względu na liczne kontuzje szukam jakiejś alternatywy i dobrych ćwiczeń by utrzymać formę. Jesteś wspaniała 🙂

  • magda

    mega mega mega
    ! jesteś genialna <3

  • Coco

    Marta, mam pytanie, bardzo mi na nim zależy. Mówiłaś, że osoby z nadwagą powinny wykonywać inne ćwiczenia dodatkowo.
    Ja mam wagę w normie, ale te okropne, paskudne i wstrętne boczki psują mi życie… Kochana, czy jeśli będę systematycznie wykonywać ten trening, to skutecznie się ich pozbędę i moje mięśnie będą mogły się ukazać spod warstwy tkanki tłuszczowej?
    Serdecznie pozdrawiam, miłego wieczoru!

  • Coco

    Uff, przeżyłam! I czuję się cudownie!
    Powiem Ci jedno, Marta – podczas tego treningu zmachałam się o niebo mniej niż podczas cardio, serio! Nie dotrwałam nawet do 3/4 cardio, a to poszło ok.
    Pozdrawiam i dziękuję!