Jeżeli szukasz szybkiego, ale intensywnego cardio, które możesz wykonać w dzień, kiedy nie masz czasu na pełny trening – bardzo dobrze trafiłaś. Poświęć mi 10 minut i będzie po krzyku. 🙂

Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy mają komfort ćwiczenia codziennie, czy co drugi dzień. Wiele z Was ciągnie dwa kierunki, pracuje w pracy, która zabiera sporą część doby albo po prostu czasami ma dni, kiedy naprawdę nie ma ochoty ćwiczyć. Ja w takim wypadku sięgam po intensywne, krótkie treningi, które spalą trochę kalorii, pobudzą nas na resztę dnia i podkręcą metabolizm. Człowiek po takim wysiłku lepiej się czuje – no i trening zaliczony!

Jeśli masz więcej czasu, możesz z tego zrobić trening interwałowy – zrób cały trening 3 razy, robiąc między treningami i między blokami przerwę 1-2 minuty.

 Polecam zasubskrybować kanał, bo od jutra będą się tam codziennie pojawiać nowe filmy.  Będę też wrzucać informacje na FACEBOOKU.

  • Trening jak zwykle super, w najbliższym czasie na pewno zrobię! Codziennie nowe filmy? Lubię to!

  • Daga

    Trening super 🙂 Więcej 10 minutowych trenigów np. na pośladki i nogi 🙂

  • Edyta moj-kawalek-podlogi.pl

    Ciekawa propozycja! Czekam na kolejne filmiki. Może zainspirują mnie jakieś ćwiczenia i wplotę je do moich treningów 😉 Dzięki!

  • Skrzat

    I jest nowy filmik do kolekcji! 😀 W sam raz, żeby się szybko poruszać, kiedy człowiek nie ma czasu 🙂 PS Ślicznie wyglądasz z upiętą grzywką, w końcu zdecydowałaś się tak pokazać :)))

    • Bardzo dziękuję, miałam opory przed pokazaniem się w takiej wersji… ale stwierdziłam, że w końcu na tym filmiku ćwiczę, a nie pozuję! 😀

  • Ania

    Oprócz tego, że super trening cardio, to chcę zwrócić uwagę, że super wyglądasz w takim kucyku 🙂

  • J.

    Zrobiony! Niby latwe cwiczenia ale daja popalic. Z cyklu ‚koncert zyczen’ to chcialabym zebys opublikowala filmik o stretchingu. Najlepiej kilka minut. Tak zeby mozna bylo ‚zakonczyc’ trening.I oczywiscie z fachowymi komentarzami, ktore miesnie powinno sie czuc w danym momencie 🙂

  • no to chyba dla mnie! Nie ma wymówek 😉

  • Ania

    Ten filmik jest super! Dodałam go wczoraj jako krótkie kardio do swojego treningu. Czułam się w trakcie bardzo zmotywowana, żeby zrobić jak najwięcej powtórzeń i dać z siebie wszystko. Coś takiego masz w sobie, że aż chciało mi się ćwiczyć z Tobą. Dlatego czekam na kolejne filmiki, takie właśnie 10-15 minut na konkretne partie, z których będzie można układać sobie treningi. Znalazłam ten blog parę dni temu szukając sposobu na przemycenie do diety większej ilości warzyw… i myślę, że zostanę tu na dłużej. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :).

  • Lena

    Super ćwiczenia, ale mam prośbę, czy mogłabyś kiedyś zrobić ćwiczenia na wyszczuplenie twarzy? Z góry dziękuje :*

  • Kasia;)

    Hej! Chcialabym schudnac okolo 6-7 kg, ale kompletnie nie wiem jak. Nie odzywiam się źle, tzn nie jem za duzo fastfoodów albo co;) ważę 52 kg i mam 160 cm, proszę Cie bardzo o pomoc. Mogłabyś mi podać jakie ćwiczenia moglabym wykonywac, lecz nie zbyt długie, takie do 45 minut; co mogę jeść? To ważne dla mnie.
    Ps. jesteś świetna!

  • Barbara Kłębik

    O. Mój. Boże. Właśnie zrobiłam pierwsze cardio z Tobą – to było straszne. Właśnie idę zrobić kolejny – a potem, jeśli nie umrę, leżąc w bocznej bezpiecznej i dysząc jak hipopotam po maratonie, jeszcze jeden. Mój cel: 3x mini cardio. Może dotrwam. Dam znać, jeśli przeżyję. 😀 Genialny trening. <3 Ale to tak straszne! xD Pozdo #umierającaBacha