A więc jest! Pełny trening z rozgrzewką i zakończeniem na partie, które szczególnie dręczą kobiety – nogi i pośladki. Podniesie pupę do góry, ładnie ją zaokrągli i ujędrni. Regularnie wykonywany sprawi, że nogi będą ładniejsze, jędrniejsze, bardziej smukłe i wysportowane. To co, ćwiczymy?

Cześć! Jest mi niesamowicie miło, że mogę Wam pokazać kolejny trening – tym razem pełny, 30- minutowy trening na nogi i pośladki, razem z rozgrzewką i małym rozciąganiem po ćwiczeniach. Trening składa się z 3 serii, a każda z nich – z 3 ćwiczeń. Po wykonaniu 3 serii, powtarzamy całość jeszcze raz. Przygotujcie sobie wodę, uchylone okno oraz matę lub koc, na którym będziecie mogły wykonywać niektóre ćwiczenia. Zalecam ubranie butów sportowych – zwłaszcza przy przysiadach i wyskokach będą chroniły wasze stawy, stopy i kolana. 🙂

Proszę, tak jak zwykle dajcie znać, czy Wam się podoba, jeśli chcecie, możecie wrzucać komentarze na swoich profilach czy zdjęcia na instagramie (bo widziałam, że już były) i tagować mnie do woli, powinnam Was znaleźć. Na instagramie wystarczy napisać @martapisze, na facebooku @codzienniefit, a na blogu po prostu Codziennie Fit, Marta Hennig lub codzienniefit.pl, dzięki temu będę mogła Was odnaleźć 🙂

Jeśli macie propozycję kolejnych treningów – także czekam na sugestie w komentarzach. W planach mam już trening siłowy w domu oraz na siłowni, ale na pewno nie ukażą się one w ciągu najbliższych 2 tygodni, więc spokojnie możecie mi pisać, jak byście chciały poćwiczyć – zapisuję te pomysły i chcę je po kolei realizować. 🙂

Aby być na bieżąco, warto zasubskrybować mój kanał: ZASUBSKRYBUJ

Bardzo dziękuję siłowni Pure Jatomi w Pasażu Grunwaldzkim za udostępnienie mi sali do ćwiczeń!

  • Ja czekam aż wyzdrowieję i na pewno z Tobą poćwiczę. Do nadrobienia mam jeszcze poprzedni filmik i już się nie mogę doczekać, aż w końcu wyciągnę matę i poruszam.

  • den

    Świetny montażysta :’D

    • haha 😀 Nie wiesz, jak wyklinał mnie za te pomyłki 😛

  • Viola Wysocka

    Swietny trening wlasnie czegos takiego szukalam 😉 moze jakis trening na plecy i klatke piersiowa 😉

  • Natalia

    Piszę ten komentarz jeszcze z delikatną zadyszką po tym treningu. Czuję się świetnie, trening nie był nudny, ćwiczenia niby proste, a jednak uda i tyłek bolą. Dzięki Tobie nie zmarnowałam dzisiejszego dnia, wielkie dzięki za ten trening!

  • Marcelina

    Nooo, doczekałam się 😀 Jutro rano robię ! 😀

  • Orla

    Super! A następny trening to może… brzuch i/lub „boczki”? 🙂

  • Klaudia

    A mi się marzy trening na piękne ramiona 🙂 tzw „motylki”. Trening świetny, jak wyzdrowieję to wypróbuję 🙂

  • Ćwiczyłam z Tobą!!!111 Powycierałam sobą podłogę i zapewniłam trzęsienie ziemi szczurom w klatce. Niestety nie potrafię zrobić pajacyków, bo moja upośledzona lewa ręka nie chce latać nad moją głową. Przysiady sumo i przeskoki zrobiłam bardzo byle jak, bo bolała mnie pachwina udowa. Kompletnie straciłam kondycje…

    A jak wyświetliło się „hydrant” to pomyślałam: „Hmm, hydrant? Woda? Aha, czas na łyk wody!”. Głupia xD

    • Patrycja, skoro bolało, to zamiast robić byle jak, musisz tych ćwiczeń nie robisz, wracasz po wypadku 🙂 To nie brak kondycji!!!

  • Wypróbuję dziś! 🙂 Wtorki mam zarezerwowane na pośladki 🙂 Dzięki! 🙂

  • Dodum Duum

    Wypróbowałam dzisiaj, poszło mi lepiej niż się spodziewałam, nie znoszę ćwiczyć nóg 😀 Przy niektórych Twoich tekstach dosłownie śmiałam się na cały głos, gadaj jak najwięcej!
    Co do propozycji to fajnie by było zobaczyć trening ramion i pleców. A też wielu dziewczynom by się przydał, bo z tego, co czytam, kobiety często zaniedbują wszystko, co jest powyżej brzucha ;p
    No i ja mam trochę bzika na punkcie interwałów, lubię się dobijać tabatą na koniec treningu, więc chętnie bym jakąś w Twoim wykonaniu zobaczyła 🙂

  • Marcela

    Marta super jest ten trening. Muszę się przyznać, że juz od dawna chciałam zacząć cwiczyć i … nawet zaczęłam, ale szybko przestalam.Wczoraj wreszcie ruszyłam dupę i jestem mega zadowolna. Zarażasz pozytywną energią 🙂 i mam ochotę na jeszcze więcej.

  • monika

    trening super jak i cala strona „codziennie fit” 🙂
    czy znasz jakieś ćwiczenia na pozbycie się cellulitu z ud i pośladów? Będę wdzięczna 🙂 pozdrawiam.

  • Amakesh

    Dzięki Tobie zaczęłam ćwiczyć! Super motywujesz do działania 😉 Ale zastanawia mnie jedno.. zrobiłam cały trening, czuję mocno uda, za to w ogóle pośladków, czy coś robię nie tak?

  • Iza

    Cześć, chciałabym zacząć ćwiczyć z Tobą, ale mam wątpliwości do tego, jakie ćwiczenia wybrać.
    Nie chciałabym jednak, uzyskać efektów, które mnie nie zadowalają, dlatego mam pytanie.
    Czy efektem tego treningu może być również pozbycie się tkanki tłuszczowej z pośladków, czy spowoduje on, że pupa stanie się większa?

  • Ewelina

    Jesteś na maxa pozytywną osobą! Kocham takich ludzi a tym bardziej cwiczyc z nimi. Dzięki Tobie zaczęłam ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Cieszę sie,że jest taki ktos jak ty! Zarażasz pozytywna energią <3333